محل لوگو

پروتکل جلسات مدل شناختی – رفتاری شادکامی فوردایس


تعداد جلسات: 8

تعداد صفحات: 9

منبع: دارد

نوع فایل: WORD

 

فوردایس چهارده اصل را برای شادی مطرح می کند و زیر بنای آن این است که اگر شخص بخواهد می تواند همانند افراد شاد، شاد باشد. این اصول چهارده گانه عبارتند از: سرگرم و فعال بودن، گذراندن اوقات بیشتر در جمع و فعالیت های گروهی، انجام کارهای معنادار و دارای بهره وری، سازمان دهی بهتر، دور کردن ناراحتی ها، پایین آوردن سطح انتظارها و آرزوها، اندیشه مثبت و خوش بینانه، توجه به زمان حال، توجه به سلامتی شخصیت، برون گرایی و اجتماعی بودن، خود واقعی بودن، کنار گذاشتن مشکلات و احساسات منفی، ارتباط محکم، مهم ترین منابع شادی است،ارزشمند شمردن، شاد بودن است (عابدی، 1383).

شرح جلسات

جلسه اول: از آنجا که قبل از برگزاری کارگاه نمونه انتخاب شده و در گروه ها جایگزین شده بودند، در شروع جلسه ابتدا از اعضا خواسته شد که خود را معرفی کنند، بعد از آشنایی اولیه اعضا با هم، درباره هدف، ضرورت و اهمیت اجرای پروژه توضیحاتی داده شد، هدف کارگاه شاد زیستن و رسیدن به سازگاری بیشتر در زندگی زناشویی و رضایت جنسی بیشتر مطرح گردید ، سپس از اعضا خواسته شد که از شادکامی تعاریفی ارائه کنند، بعد از جمع بندی تعاریف اعضا، چند تعریف از شادکامی و نقش آن در ایجاد یک زندگی موفق تر،فعالیتهای اجتماعی بیشتر،سلامت روانی و جسمانی بهترو اینکه در نهایت افراد شاد سازگاری بیشتر و عملکرد روانشناختی و رضایت جنسی بالاتری دارند، مطرح شد .

تکلیف: از اعضا خواسته شد برای جلسه آینده لیستی از عواملی که بیشترین شادی و بیشترین تاثیر را در میزان سازگاری زناشوی یشان دارد تهیه کنند.

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

آزمون یار: پرسشنامه روانشناسی، مدیریت و سایر رشته ها

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما