هدف: تفکیک دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری خوب (از نظر حوزه های سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی) از دانش آموزان با سازگاری ضعیف. این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی ...
این پرسشنامه دارای 48 سوال بوده و هدف آن ارزیابی عملکرد تحصیلی از حوزه های مختلف (خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش) می باشد. تعداد سوالات: 48 تعداد صفحات: 3 شامل: پرسشنامه + نمره گذاری + مولفه + روایی و پایایی نوع فایل: WORD ...
این پرسشنامه دارای ۹ سوال می باشد و هدف اصلی آن بررسی میزان تعارضات درون سازمانی از سه بعد تعارض مرئوس، تعارض با رئیس و تعارض با همردیفان است. تعداد سوالات: 9 تعداد صفحات: 2 شامل: پرسشنامه + نمره گذاری + مولفه + روایی و پایایی نوع فایل: WORD ...
این پرسشنامه دارای 24 سوال برای سنجش میزان اعتیاد به اینترنت افراد می باشد. تعداد سوالات: 24 تعداد صفحات: 2 شامل: پرسشنامه نوع فایل: WORD ...
پرسشنامه يادگيري خودتنظیمی (SRLS): این مقیاس توسط زیمرمن و مارتینز پونز,(1988) ساخته شده است. مقیاس مذکور دارای 27 ماده است که 24 ماده اول، مربوط به راهبردهای چهاردهگانه یادگیری خودتنظیمی بوده و نمره کل فرد، حاصل جمع این 24 ماده است.این راهبردها شامل: خودارزشیابی، سازمان دادن و ...
خود تنظیمی در این پرسشنامه دارای دو خرده مقیاس کاربرد راهبرد شناختی و خود تنظیمی ( مدیریت منابع و فراشناخت با هم ) است. خرده مقیاس کاربرد راهبرد شناختی دارای 13 سؤال و خرده مقیاس خود تنظیمی دارای 9 سؤال است که جمعاً 22 سؤال پرسشنامه را تشکیل می دهند. تعداد سوالات: 22 تعداد صفحات: ...
این پرسشنامه دارای 30 سوال بوده و هدف سنجش میزان رعایت هنجارهای اجتماعی نوجوانان از ابعاد مختلف (خانواده، مدرسه، جامعه) است. تعداد سوالات: 30 تعداد صفحات: 3 شامل: پرسشنامه + نمره گذاری + مولفه + روایی و پایایی نوع فایل: WORD ...
پرسشنامه استاندارد نگرش به یادگیری علوم اکپینر و همکاران شامل ۲۱ سوال است. تعداد سوالات: 21 تعداد صفحات: 2 شامل: پرسشنامه + نمره گذاری + مولفه + روایی و پایایی نوع فایل: WORD ...
این پرسشنامه دارای 30 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان حس اجتماعی شدن در دانش آموزان است. تعداد سوالات: 30 تعداد صفحات: 6 شامل: پرسشنامه + نمره گذاری نوع فایل: WORD ...
پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK) به وسیله دانشگاه لینکلن نیوزیلند، در سال 1998 تدوین یافت. این رویکرد بر سه اصل استوار است: 1. هر کسی توانایی یادگیری دروس دانشگاهی را دارد، اما هر کسی شیوه خاص خود را دارد؛ 2. هنگامی که شیوه های یادگیری متفاوت یادگیرندگان مورد توجه قرار می گیرد، ...
این پرسشنامه سبک های یادگیری افراد را در دو بعد تجربه عینی – مفهوم سازی انتزاعی و مشاهده تأملی – آزمایشگری فعال، مورد سنجش قرار می دهد و از ترکیب این ابعاد چهار سبک یادگیری همگرا، واگرا، جذب کننده و انطباق یابنده به دست می آید. تعداد سوالات: 12 تعداد صفحات: 7 شامل: ...
پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) پینتریج و دیگروت (1990) شامل دو بخش باورهای انگیزشی (25ماده) و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (22ماده) میباشد و مجموع مادههای این مقیاس 47 ماده است مقیاس باورهای انگیزشی (25ماده)، سه خرده آزمون، خودکارآمدی، ارزشگذاری درونی و ...
پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری یک ابزار خودگزارش ده 81 آیتمی برای ارزیابی راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و دانش آموزان دبیرستانی است. پینتریچ، اسمیت، گارسیا و مک کیجی (1991) پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری را طراحی کردند. هدف پرسشنامه این ...
برای بررسی جو روانی اجتماعی کلاس در این پژوهش از مقیاس جو روانی اجتماعی کلاس (فرایزر و همکاران، 1955) استفاده شده است. اين مقياس شامل 20 گويه میباشد که هر کدام به صورت جمله خبری بیان شده است. در ذيل هر گویه سه گزینه (هميشه)، (گاهي اوقات) و (هيچ وقت) ارائه شده است كه آزمودنی با ...
ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ، دست ساز پژوهشگر است به این صورت که تمام مولفه ها وشاخص های آموزش های مهارتی محصول محور از طریق مطالعات کتابخانه ای جمع آوری شد و پس از تایید متخصصین (مدیران اجرایی ) و استاد راهنما و مشاور محترم به صورت پرسشنامه تدوین شد که از چهار بخش فرصت ، ...