محل لوگو

پروتکل آموزش فرزند پروری مثبت به والدین


تعداد جلسات: 8

تعداد صفحات: 23

نوع فایل: WORD

 

در راستای احساس نیاز به روش­های درمانی برای کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش بهداشت روانی والدین، برنامه­های آموزش والدین به عنوان یک روش درمانی موثر مورد مطالعه قرار گرفته­اند، که از این میان می­توان به روش آموزش گروهی فرزندپروری مثبت اشاره کرد. در این بخش سعی داریم در کنار ارائه مقدمه­ای بر آموزش والدین، به مبانی نظری روش آموزش گروهی فرزند پروری مثبت نیز بپردازیم.

والدین به مثابه عوامل تاثیر گذار بر زندگی فرزندان می­باشند و در طول تاریخ مراقبت از کودک، آموزش، اعمال انضباط و مدیریت زندگی کودک را بر عهده داشته اند، آن­ها جزء عوامل اولیه و بنیادین تغییر و اجتماعی نمودن کودک محسوب می­شوند (بریسمیستر و شفر، 2007).

برنامه آموزش والدین جهت درمان مشکلات متفاوتی به کار گرفته می­شود و منظور از آن مداخلات آموزشی است که در آن به یکی از والدین یا هر دو آموزش داده می­شود تا به طور متفاوتی با کودکانشان تعامل داشته باشند. این برنامه بارها توسط محققان و روانشناسان به کار برده شده و نتایج مفیدی به بار آورده است.

............


 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 320

برچسب های مهم

آزمون یار: پرسشنامه روانشناسی، مدیریت و سایر رشته ها

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما