محل لوگو

پروتکل آزمون انشاء


تعداد جلسات: 8

تعداد صفحات: 8

نوع فایل: WORD

 

آزمون انشا: این آزمون بصورت یک موضوع انشا طراحی شده است که دانش آموزان باید درمورد آن انشا بنویسند. در این آزمون انشای نوشته شده­ی دانش آموزان، با توجه به چهار عنصر اصلی انشا نویسی (نوشتن پاراگراف مقدماتی؛ نوشتن حداقل سه ایده­ی حمایت کننده؛ رد کردن حداقل یک استدلال از جنبه دیگر و پایان یافتن با یک نتیجه­گیری)، زمان صرف­شده برای برنامه­ریزی و نوشتن انشا، طول انشا و تعداد واژه­ها و عبارت­های انتقالی­/ پیوندی گنجانده شده در متن، ارزیابی می ­شود.

جلسه اول

مواد لازم: نمودار عناصر برنامه ریزی

گام اول: مربی در مورد فرایند نوشتن با دانش آموزان بحث و گفتگو می کند و توضیح می دهد که نویسندگان ماهر قبل از نوشتن برنامه ریزی می کنند.

گام دوم: معرفی نمودار برنامه ریزی و توضیح اینکه هدف از ارائه آن یادآوری عناصر برنامه ریزی است.

گام سوم: توضیح هریک از عناصر برنامه ریزی با استفاده از نمودار. این نمودار باید پوشیده باشد، طوری که در هر مرحله یکی از عناصر ارائه شود.

ابتدا عنصر قضاوت معلق ارائه شده و توضیح داده می شود که قبل از نوشتن انشا، جنبه های مختلف موضوع باید در نظر گرفته شود. زیرا اگر زود تصمیم بگیریم ممکن است استدلال های هر دو جنبه را مورد بررسی قرار ندهیم

........

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 331

برچسب های مهم

آزمون یار: پرسشنامه روانشناسی، مدیریت و سایر رشته ها

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما