این پرسشنامه توسط مقیمی وهمکاران درسال 1388 معرفی گردیده است که توسط محرم زاده ودیگران (1388)نیزمورداستفاده قرارگرفته است.در این پرسشنامه هشت بعد حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان ،برنامه ریزی استراتژیک، تمرکز روی مشتری (مشتری مداری )، شناسایی وآموزش کارکنان،توانمندسازی (قدرتمندسازی) کارکنان و کار تیمی ، اندازه گیری وتجزیه وتحلیل کیفیت،کیفیت وپیامدهای بهبودکیفیت وبهره وری بعنوان ابعاد مدیریت کیفیت فراگیرتعریف شده است.
تعداد سوالات: 48
تعداد صفحات: 7
شامل: پرسشنامه + نمره گذاری + مولفه + روایی و پایایی
نوع فایل: WORD
مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان
برچسب های مهم