محل لوگو

گزارش کار آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد - آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد (نمونه دوم)


گزارش کار آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد - آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد  (نمونه دوم)

گزارش کار آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد

 

تعداد صفحات: 16

نوع فایل: word

 

فهرست مطالب:

چكيده

مقدمه

ادبيات پژوهش

متن تحقيق

فرضيه تحقيق

متغيرهاي آزمايش

شيوه اجرا و طرح آزمايش

شيوه اجرا

دستورالعمل به آزمودني

نتايج آزمايش

بحث و تفسير

گزارش باليني

پيوست ها

تفاوت ميانگين ها

 

 

بخشی از متن فایل:

شيوه اجرا:

در ابتدا روي هر سه صفحه كاغذ شطرنجي ميليمتري، دو خط به موازات هم و به فاصلة cm10 رسم مي كنيم. البته در هنگام رسم اين دو خط بايد اين نكته را در نظر داشت كه مداد را زياد فشار ندهيم تا اثر آن روي كاغذ قابل لمس نباشد، آزمودني و آزماينده هر دو پشت يك ميز روبروي هم مي‌نشينند و جاي آزمودني بايد راحت بوده و وي نيز بر ميز تسلط داشته باشد. حال صفحه هاي شطرنجي را جلوي وي مي گذاريم چشم بند را به وي مي دهيم تا چشمانش را كاملاً بپوشاند تا نتواند صفحه شطرنجي را ببيند. يكي از خطوط رسم شده خط پايه و ديگري خط معيار نام دارند.

دستورالعمل به آزمودني:

اين آزمايش است براي بررسي عملكرد شما و اثر آگاهي بر روي آن. البته از شما مي‌خواهيم كه چشم بند را روي چشمان خود به گونه اي قرار دهيد كه جلوي ديد شما را كاملاً بگيرد. بعد مداد را در دست خود بگيريد. از خط پايه كه من نوك مداد در دست شما را روي آن قرار مي‌دهيم به سمت بالا و خط معيار خطي رسم كنيد. شما به هيچ وجه اجازه اينكه دست خود را در هنگام رسم خط بلند كنيد و دوباره دنباله خط را بكشيد نداريد. ابتدا 5 خط را به صورت تمريني رسم مي كنيد، كه در اين حالت من خط كشي را روي خط معيار براي آگاهي شما نگه خواهيم داشت. پس از آن بايد 20 خط رنگي هم رسم كنيد . منتهي اين 20 خط را بدون اينكه از محل خط معيار آگاهي داشته باشيد رسم خواهيد كرد. خط كشي روي خط پايه است كه من آن را براي شما در تمام مراحل نگه مي دارم تا محل خط پايه را تشخيص دهيد.»

مرحله1: ابتدا دو خط كش را روي خط معيار و پايه قرار مي دهيم و با دست نگه مي‌داريم تا جابجا نشوند. مداد را به دست آزمودني مي دهيم. سپس از او مي خواهيم كه از خط پايه به خط معيار 5 خط را به عنوان تمرين رسم كند. البته قبلاً بايد دستورالعمل آزمايش را به وي بدهيم.

بعد از اينكه آزمودني 5 خط تمريني را رسم كرد خط كشي را كه روي خط معيار نگه داشته بوديم،‌‌ برمي‌داريم و آزمودني بايد 20 خط را خودش بكشد. در جريان اين كار ما فقط نوك مدادش را روي خط پايه قرار مي دهيم و به او چيزي درباره عملكردش نمي‌گوييم . پس از اينكه اين 20 خط را كشيد اگر آزمودني خسته بود و نيازي به استراحت داشت مي تواند چشم بند را بردارد و به استراحت بپردازد.

مرحله 2: مرحله 2 نيز مانند مرحله اول مي باشد، با اين تفاوت را در اين مرحله بعد از كشيدن هر خط بوسيله آزمودني، آزماينده بازخوردي از نحوه عملكرد آزمودني به وي مي دهد. اين بازخود به صورت بيان فاصله انتهاي خط رسم شده بوسيله آزمودني با خط معيار، توسط آزماينده مي باشد به عبارتي متغير مستقل كه همان بازخورد طول خط است،‌‏ فقط در مرحله 2 اعمال مي شود.

مرحله 3: اين مرحله كاملاً مانند مرحله يك اجرا مي شود و مانند مرحله نيست كه بازخورد داده شود نكاتي را كه در انجام اين آزمايش مطرح اند به قرار زير مي باشند:‌

1- ميزان انحناي خطوط اهميتي ندارد فقط فاصله بين نقاط شروع و پايان ملك عملكرد هستند.

2-متغير مستقل فقط در مرحله 2 اعمال مي گردد.

3-در بين مراحل اگر آزمودني خسته شده، مي تواند در انتهاي هر مرحله چشم بندش را بردارد و استراحت كند.

4-مي توانيم براي اينكه خط ها روي هم رسم شوند يا فاصله شان زياد نگردد، نقطه شروع را براي آزمودني مشخص و تعيين نماييم.

5-هيچ گاه نيابد آزمودني خطي را ناپيوسته رسم كند.

6-كشيدن خط مي‌بايد از پايين به بالا باشد، به صورتي كه آزمودني در رسم خطوط راحت نباشد. چون اگر راحت باشد، نوعي مهارت سنجي است. اما ما فقط مي‌خواهيم تغيير عملكرد را بر اثر داده بازخورد بسنجيم.

 

نتايج آزمايش :

با توجه به نمرات t استودنت بدست آمده و مقايسه آنها با اعداد جدول در سطوح 01/0 و 05/0 با درجات آزادي 19= نتيجه گيري مي شود كه:

اولاً هاي بدست آمده از هاي جدول كوچكترند و ثانياً: هاي بدست آمده با هم برابرند پس فرض صفر را با احتمال 99/0 و 95/0 تأئيد مي گردد. يعني آگاهي روي عملكرد در اين مورد .......




مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 104

برچسب های مهم

آزمون یار: پرسشنامه روانشناسی، مدیریت و سایر رشته ها

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما