محل لوگو

نمره گذاری پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا


پرسشنامه استاندارد سازگاری اجتماعی کالیفرنیا (کلارک و همکاران ۱۹۵۳، به نقل از آخوندی، ۱۳۷۹)شامل ۹۰ سوال است.

نمره گذاری پرسشنامه:

پاسخ گویی به ۹۰ سوال خرده آزمون سازگاری اجتماعی شخصیت کالیفرنیا به صورت بلی و خیر است که بر اساس کلید تصحیح آزمون هر شش مقیاس به پاسخ های صحیح امتیاز “یک” و پاسخ های غلط امتیاز “صفر” تعلق می گیرد. آنگاه امتیازهای صحیح مربوط به ۱۵ سوال هر مقیاس با هم جمع می شود که نمره هر خرده مقیاس به دست می آید. سپس امتیاز مربوط به هر شش مقیاس (قالب های اجتماعی، مهارت های اجتماعی، علائق ضد اجتماعی، روابط خانوادگی، روابط مدرسه ای، روابط اجتماعی) با هم جمع شده و نمره کل سازگاری اجتماعی بدست می آید.

مقیاس های سازگاری اجتماعی :

۱- قالب های اجتماعی:فردی که قالب های قابل قبول اجتماعی را می پذیرد دیگران را به درستی درک نموده و روابط واقعی و احتیاجات اجتماعی را با روشن بینی پذیرا می شود چنین فردی خوب می فهمد چه چیز صحیح و چه چیز غلط می باشد. (سوالات 1 تا 15)

۲-مهارت های اجتماعی: فردی دارای مهارت اجتماعی است که به مردم علاقمند باشد، یار ویاور آن ها باشد، و در رفتارش با دوستان و بیگانگان مدیر باشد..............

.......

 

تعداد سوالات: 90

تعداد صفحات: 7

شامل: پرسشنامه + نمره گذاری + مولفه + روایی و پایایی

نوع فایل: WORD


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 656

برچسب های مهم

آزمون یار: پرسشنامه روانشناسی، مدیریت و سایر رشته ها

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما