محل لوگو

مقياس جذب تلگن (TAS)


اين آزمون از پرسشسنامه چند بعدي شخصيت استخراج شده، جذب شدن و مشاركت در رويدادهاي دروني (مانند تخيلات) و بيروني (مانند فيلم) را مي­سنجد و 34 گويه دارد. به نظر روچ و مككانكي (1990) هدف از كاربرد TAS اين است كه بدانيم فرد تا چه حد:

نسبت به محركهاي جالب توجه خود حساس است و با آنها درگير مي شود.

نسبت به محركهاي القايي حساس است.

با تصاوير فكر مي­كنند و مي­توانند تصاوير القا كننده و واضحي ارائه كنند.

تجربيات چند حسي دارد (حس آميزي)

 

تعداد سوالات: 34

تعداد صفحات: 6

شامل: پرسشنامه + نمره گذاری

نوع فایل: WORD

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 347

برچسب های مهم

آزمون یار: پرسشنامه روانشناسی، مدیریت و سایر رشته ها

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما