تعداد جلسات: 8 تعداد صفحات: 2 نوع فایل: WORD محتوای مراحل در جدول زیر آورده شده است. مراحل: 1-تعریف مسئله شرح مرحله: نخستین گام در حل مسئله، بازنمایی صحیح -مسئله است. مهارت های مورد آموزش: شروع، دعوت به صحبت آزاد، دسته بندی موضوعها، پیگیری مشکل، پرسشهای باز و بسته، ...
تعداد جلسات: 11 تعداد صفحات: 82 نوع فایل: WORD جلسه اول : موضوع:معارفه و توجیه آزمودنی جلسه دوم : موضوع: آشنایی با هوش هیجانی و تفاوت آن با بهره هوشی جلسه سوم : موضوع :خود آگاهی و کشف هیجانات خودمان و دیگران، آشنایی با انواع هیجانات ساده و پیچیده و تفاوت آنها،درک هیجانات در خود ...
تعداد جلسات: 8 تعداد صفحات: 17 نوع فایل: WORD جلسه اول تشکیل گروه- معارفه اعضا - طرح و توضیح قوانین - انتظارات گروه معرفی جلسه: برای شرکتکنندگان توضیح دهید که در جلسۀ امروز با مهارتهای هوش هیجانی و نقش آن در افزایش رضایت از زندگی آشنا میشویم و سپس با مشارکت هم ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 6 نوع فایل: WORD پروتكل گروه درمانگري شناختی- رفتاري نمونهاي كه براي درمان اختلال اضطراب اجتماعي در اين بخش ارائه خواهد شد، مبتني بر كار هيمبرگ و بكر (2002) و آنتوني و سوينسون (2001) است. اين پروتكل با تشكيل يك جلسة فردي قبل ازشروع درمان گروهي ...
تعداد جلسات: 19 تعداد صفحات: 14 نوع فایل: WORD جلسه اول راهبردهاي مورد استفاده: آشنایی درمانگر و افراد گروه با يكديگر. بيان قواعد «گروهي». بيان محرمانه بودن، رازداری و اعتماد به يكديگر. مقياسهاي وارسي و درجهبندي. تعيين تكليف منزل. پرداختن به تكاليف ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 9 نوع فایل: WORD جلسة اول: بازخورد انگيزشي فردي در اولين جلسه، بر شناسايي و كشف فوايد و مضرات ايجاد تغيير در روند مصرف مواد توسط درمانجویان تأكيد ميشود. براي انجام اين كار از فنون مختلفي استفاده ميشود (ميلر و رولنيك، 2002 ؛ رولنيك و همكاران، ...
تعداد جلسات: 13 تعداد صفحات: 6 نوع فایل: WORD جلسه اول معرفي درمانگران و افراد گروه به يكديگر. قواعد گروه. رازداري و محرمانه بودن. مقياسهاي درجهبندي و فهرست وارسي. تكليف منزل. تكاليف انجام نشده. معرفي رويكرد شناخت- رفتاردرمانگري به افسردگي. مداخلههاي ...
تعداد جلسات: 8 تعداد صفحات: 17 نوع فایل: WORD و قابل ویرایش درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT در هشت جلسه پروتکل مربوطه در ۸ جلسه تدوین شده است. سه جلسه اول صرفا با والدین و از جلسه چهارم با حضور کودک و والدین انجام می شود. رویکرد ACT: درمان مبتني بر پذيرش و تعهد درماني يکي از ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 9 نوع فایل: WORD جلسه سوم آموزش دربارة صداها و مطرح كردن تجارب شنيداري توهمي براي گروه. نمايش قسمت دوم فيلم. مطرح كردن استدلالها و منطقهاي بهنجار و بهنجار كردن استدلالها. توجه و تمركز بر تجارب گستردهاي كه افراد داراي توهم ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 5 نوع فایل: WORD جلسه سوم بررسي تكاليف منزل. آموزش روانشناختي: راهبردهايي براي مقابله با افكار اضطرابآور. افراد گروه مبارزه و مقابله با افكار اضطرابآور را تمرين ميكنند و هدف آنها تفكر واقعگرايانه است. معرفي چگونگي ثبت ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 13 نوع فایل: WORD جلسة اول: بيان منطق درمان جلسة اول، اولين فرصتي است كه افراد گروه طي آن يكديگر و رهبران گروه را ملاقات ميكنند. چون درمانگرها در اين جلسه فرصت زيادي براي ارائة اطلاعات دارند، بايد در ارائة اطلاعات به افراد گروه و فراهم كردن ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 13 نوع فایل: WORD جلسة اول: بيان منطق درمان جلسة اول، اولين فرصتي است كه افراد گروه طي آن يكديگر و رهبران گروه را ملاقات ميكنند. چون درمانگرها در اين جلسه فرصت زيادي براي ارائة اطلاعات دارند، بايد در ارائة اطلاعات به افراد گروه و فراهم كردن ...
تعداد جلسات: 19 تعداد صفحات: 14 نوع فایل: WORD جلسه اول راهبردهاي مورد استفاده: آشنایی درمانگر و افراد گروه با يكديگر. بيان قواعد «گروهي». بيان محرمانه بودن، رازداری و اعتماد به يكديگر. مقياسهاي وارسي و درجهبندي. تعيين تكليف منزل. پرداختن به تكاليف ...
تعداد جلسات: 20 تعداد صفحات: 18 نوع فایل: WORD جلسه اول آموزش روانشناختي I: سخنراني براي خانواده. معرفی درمانگرها. مروري بر پروتكل درماني، از جمله برنامة آموزش روانشناختي و توضيح مختصري دربارة جلسات. تشريح اختلال دوقطبي. مطرح كردن علائم و نشانگان، با استفاده از ...
تعداد جلسات: 12 تعداد صفحات: 3 نوع فایل: WORD جلسه اول بازخورد انگيزشي فردي. تهية جدول مربوط به تصميمگيري براي ادامه يا عدم ادامة مصرف مواد. مضرات ادامۀ مصرف مواد و عدم تغيير. فوايد ايجاد تغيير در مصرف مواد. فوايد ادامه دادن مصرف مواد وعدم تغيير. 4.مضرات ايجاد تغيير در ...